woensdag 24 augustus 2011

Hoezo... Restjes...

Dit is nou wat ik bedoel met GOOI DIE RESTJES NIET WEG AUB... was aan het "Blog's neuzen" bij collega quilters en kwam dit item tegen
http://www.twomoreseconds.com/2011/07/quilt-top-for-virtual-quilting-bee.html
Dat is nou crazy quilting met de naaimachine. Beginstukje, alle restjes er omheen vast naaien, stukje bij beetje wordt het een groter blok tot je niet meer hebt en dan ga je weer met een volgend blok beginnen. Pas aan het einde ga je daar mooie blokken van knippen en in elkaar zetten. Crazy... ja... dat wel.

Met de hand hierboven,
met de machine hieronder


Met de hand word ik er rustig van, met de machine heel erg onrustig. Ik ga een dag zoeken om daar een tutorial mee te maken voor op dit blog, dan kan je het zelf eens uitproberen. Niet vandaag;  De reparatie-man heeft net mijn wasmachine gerepareerd, hij belde me uit bed, had me verslapen en zit nu nog aan de koffie. Typ oefening gedaan met de trainer die al mijn typen op mijn pc in de gaten houdt en daar weer een oefening op maat aan mij terug geeft. Alles wat ik type en waar ik dus ook fouten in maak onthoudt hij en eens in de paar dagen maakt hij daar een oefening van. Zo hou ik mijn typevaardigheid op peil.
Straks het dekentje af haken, de eerste rand zit er omheen, dan ook nog de bestellingen de deur uit doen en dan is dat het wel voor vandaag. Eerst een paracetamolletje zoeken, er zit een mannetje met een stevige hamer in mijn hoofd :(

groetjes Karin Robberse
www.2precious.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten